Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Godziny urzędowania sekretariatu:

  • od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
  • tel: 42 253 - 10 – 50 ; 42 253-10-53
  • fax: 42 253 - 10 - 51
  • e-mail: kontakt@lo25.elodz.edu.pl

SPRAWY PROWADZONE PRZEZ LICEUM:

  1. załatwiane w sekretariacie:

    1. Nabór uczniów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów uczniów
      zasady rekrutacji
    2. Wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw uczniów. Zaświadczenia o uczęszczaniu ucznia do szkoły wydaje się bezzwłocznie na ustną prośbę ucznia lub rodzica/opiekuna prawnego.
    3. Przygotowanie i wydawanie legitymacji szkolnych.
    4. Deklaracje maturalne. Informacje o terminie i sposobie wypełniania deklaracji maturalnych znajdują się na stronie http://komisja.pl/info.php?i=158
    5. Przygotowanie i wydawanie duplikatów:
      • świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły, dojrzałości (wydanych do roku 2004; odpłatnie)
      • legitymacji uczniowskich [.doc, 28.00 kB] (odpłatnie)
    6. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
    7. Prowadzenie kasy szkoły
    8. Sprawy ubezpieczeń uczniów
  2. załatwiane przez kierownika administracyjno-gospodarczego:

    1. Akta osobowe pracowników
    2. Sprawy kadrowe: nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
    3. Współpraca z kontrahentami
    4. Umowy najmu
    5. Przyjmowanie wniosków o wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela kontraktowego.
    6. Zamówienia publiczne
    7. Udostępnianie uchwał i zarządzeń organów wewnętrznych szkoły
    8. Wydatki strukturalne
    9. Sprawy związane z prawidłowym funkcjonowaniem administracyjno -gospodarczym placówki
  3. załatwiane przez głównego księgowego:

    1. Sprawy ZUS , US, PFRON
    2. Wystawianie rachunków
    3. Sprawy ubezpieczeń pracowników – wydawanie zaświadczeń
  4. załatwiane przez pedagoga szkolnego:

    1. Stypendia
    2. Wydawanie decyzji w sprawie:
      1. indywidualnego nauczania [.doc, 23.50 kB]
      2. indywidualnego programu lub toku nauczania [.doc, 27.00 kB]
    3. Wydawanie decyzji dotyczących zwolnienia z zajęć wychowania fizycznego, nauki technologii informatycznej [.doc, 26.50 kB](u nauczycieli danego przedmiotu)
    4. Wydawanie decyzji dotyczących zwolnienia z nauki drugiego języka obcego [.doc, 26.50 kB]
    5. Postępowanie w sprawach nieletnich
Podmiot udostępniający informację:
XXV Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Łodzi
odpowiada: Bogumiła Ziółkowska-Pawlak
data: 15-02-2019
wytworzył: Bogumiła Ziółkowska-Pawlak
data: 15-02-2019
data: 15-02-2019
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 15-05-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 534